2012. július 7., szombat

Nyári Sminkverseny II. forduló - Szabadon választott téma

Sziasztok!

Ma szeretnék írni egy kicsit a sminkverseny második fordulójáról! :)

Nagy örömmel láttam, hogy bejutottam az 5 leányzó közé, akik elkészíthették a második fordulóra szánt sminkjüket. Egyből elkezdett kattogni az agyam, hogy mit is kellene csinálnom. Sajnos teljes ötlethiányban szenvedtem, így nem tudtam ütős sminket alkotni :/ Ez meg is látszik (már most) a szavazáson. Úgy tűnik, meg is van a két továbbjutó lány :).

Én a sminkemnél úgy érzem, a kreativitás helyett ( na jó, az is volt persze benne, elég sokat gondolkoztam rajta, hogy milyet is csináljak ) a smink kidolgozására hajtottam rá. Sajnos most nem tetszett annyira a szavazóknak a munkám, de én így is boldog vagyok! Hogy miért? Boldogsággal tölt el, hogy az 5 lány közé úgy jutottam be elsőként, hogy én voltam a legfiatalabb. Nekem ez egy nagyszerű visszaigazolás volt, hogy nem az számít, hogy valaki 16 vagy esetleg 30 éves. Én beleadtam apait-anyait és cseppet sem vagyok szomorú! :) Ha legközelebb indul sminkverseny, én biztosan jelentkezni fogok. Próbára teszem magam, és megmutatom mit is tudok :).

Ezzel a sminkkel indultam a Nyári Sminkverseny második fordulójában:




Ha tetszik a munkám, még 6 napig lehetőség van a szavazásra Szilvi és Evelin blogján! :)

12 megjegyzés:

  1. wáá de gyönyörű. mint egy pillangó :) (am. mostanában úgy irigyellek a pc miatt xDD.. na jó, próbálom magam túltenni rajta :DD )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Vikiii :))))
      Sehogy sem sikerült visszarakni ?:/

      Törlés
    2. Nem, nem ment át, de már megbarátkoztam vele, hogy már nincs meg :))

      Törlés
    3. Sajnálom, hogy végül mégsem lett piercinged :( Pedig úgy vártad, és úgy örültél neki :)

      Törlés
    4. De az nem biztos, hogy nem is lesz az életembe :DD Kitudja.. pár év múlva, lehet visszajön :D

      Törlés
    5. Sosem tudni :D Nekem ma lett kész a köldökpiercingem, imádom :$

      Törlés
    6. :) Na, tökjó.. de az fáj nem?

      Törlés
  2. Szerintem gyönyörű lett!! Sajnálom, hogy a szavazók ezt a sminket most nem részesítik előnybe! De ne aggódj, lesz még verseny! ;) És az már bőven bebizonyosodott, hogy NAGYON ügyes és tehetséges vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a dicséretet és a biztatást, Evelin! Nagyon kedves vagy :) Ha indul sminkverseny, mindenképpen jelentkezni fogok, ha másért nem, gyakorlás céljából! :)

      Törlés
    2. én nem értem ezt a hozzáállást:) egyrészt MI IS szavazunk, másrészt még péntekig az olvasók is, akármi történhet. az első fordulóban, az utolsó pillanatban Hajós Saci helyett Kornélia került be pl...én abszolút pártatlan vagyok ,csak úgy mondom, hogy legyen már önbizalmad:))

      Törlés
    3. Igen, most, hogy visszaolvastam az írásomat elég lemondóak a szavaim :) Nem adtam én fel a versenyt, csupán reálisan látom a dolgokat, de hiszek még a csodákban :D Köszönöm a kommentet :))

      Törlés