2012. július 6., péntek

Mini Haul

Sziasztok, lányok!

Tegnap voltam kicsit turizni, benéztem a Rossmannba és az Avon rendelésem is megérkezett; a beszerzett dolgokat mutatom meg nektek egy rövidke bejegyzésben! :)

Nem jártam túl nagy sikerrel a turkálóban. Ruhát nem, viszont egy nagyon cuki virágos sarut találtam magamnak. Nagyon megörültem neki, már régóta ilyet szerettem volna, egy ilyenért fájt a szívem! Mindössze 900 Ft-ba került, úgy érzem, jó vásárt csináltam :))

Hát nem cuki?:)


Bementem a Rossmannba is, ahol egyből megcéloztam az akciós kosárkát. Nagy meglepetésemre itt még az Essence Circus kollekciója volt leakciózva.. Nagyon sajnáltam. Ebből a kiadásból nem vettem semmit, viszont a kosaramba landolt egy Essence Glam Liner aranyszínű csillogós szemhéjtus 99 Ft-ért. Ennyiért még a hülyének is megéri!! :))
Sminkcuccokból most csak ennyit vettem, viszont az ékszerek is le vannak akciózva, szinte minden 550 és 800 Ft! Érdemes benézni! :))



Az Avonból most egy Color Trend total curl szempillaspirált rendeltem. Nem fűztem nagy reményeket hozzá, bár az olcsó kategóriás termékek közül a jobbik fajta ( már ha kifogjuk.).


Nem sokára érkezek a tesztekkel és véleményekkel. Legyetek jók! :))

Ti próbáltátok valamelyiket? Nektek beváltak?




2 megjegyzés:

  1. Az Essence tust én is szívesen megvettem volna ennyiért, nálunk sajnos már a 299Ft-os akció keretein belül elkapkodták :(

    Kaptál tőlem egy díjat:
    http://devilgirlmakeup.blogspot.hu/2012/07/liebster-award-dij.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is az utolsó darabot hoztam haza! Rám várt! :)))

      Köszönöm a díjat, aranyos vagy!! :)))

      Törlés