2012. december 11., kedd

Akarom! lista a Make Up Plaza-ból

Arra a döntésre jutottam, hogy tartok egy kisebb sminkvásárlást azokból a termékekből, amikhez eddig nem volt szerencsém, vagy éppen elfogyott.

Mutatok egy listát ezekből a kozmetikumokból, szeretném ha leírnátok a véleményeteket, a személyes tapasztalataitokat róluk, így nem lesz zsákbamacska! :)

Az első, amit már nagyon régóta szeretnék, az egy Duo műszempilla ragasztó! Minden blogon és Youtube csatornán ódát zengenek róla, ezért nagyon bízom benne. :) Terveim szerint a Make Up Plaza-ból rendelem majd, de egyes forrásokból tudom, hogy a Müllerben is kapható.. elvileg. Mivel az én városomban nincs Müller ( a legközelebbi majd' 2 óra vonatozásra van ) így szeretném ha megerősítenétek vagy megcáfolnátok ezt :D A MUP-ban 1900 Ft-ba kerül, ez az ár megegyezik a Müllerben kaphatóval?



Ha már egyszer veszek ragasztót, értelemszerűen veszek műszempillát is.. ez evidens, nem ?:P
A Red Cherry kínálatából mazsoláztam, el is fogadnák jó párat, de arra jutottam, hogy egy nagyon egyszerű, hétköznap is feltűnésmentesen hordhatót választok. 798 Ft-ba kerül.



A következő Akarom! dolog egy elf bronzosító. Szerintem nagyon jó színe van :)


Nagyon tetszenek az elf ecsetei, tus tollai, szempillaspiráljai is, viszont akárhányszor rendelni szeretnék, mindig az "Elfogyott!" felirat fogad :(. Hihetetlenül jó áron vannak, bár félő, hogy ez egyenesen arányos a termék minőségével is. :)

Kinéztem még magamnak egy szempillagöndörítőt is,bár nekem van egy másabb fajta, szívesen kipróbálnám ezt is :).




A MUP-ból kb. ezeket néztem ki magamnak, de meglátogatom majd az Essence pultokat is!! :))


Ti használtátok már valamelyik terméket a fentiek közül? Mi a véleményetek róla ?:)

















4 megjegyzés:

  1. A duo ragasztó egy szuper vétel! Sajnos a Müller dolgokban nem tudok segíteni, mert felénk sincs ilyen, de ha a plazaból rendeled akkor tuti a siker!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Evelin! Ma bementem a Müllerbe és a Douglas-be is, de egyik helyen sem találtam Duot:( Helyette megvettem az ArtDeco pillaragasztóját, és nagyon jóó! :))

      Törlés
  2. Szia Jessie!
    Mikor írsz új bejegyzést? Nagyon várom már, úgy szeretem a blogodat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lara!
      Annyira kedves vagy!! :) Mindenképpen a közeljövőben több bejegyzéssel jelentkezek majd. Sajnos eléggé el vagyok havazva, dolgozni járok ( diákmunka ), így sajna nagyon lefáraszt, és kevesebb időm marad a blogra :( De semmiképpen sem hagyom abba, már csak az olyan olvasók miatt sem, mint amilyen Te is vagy.:) Köszönöm ♥

      Törlés