2012. július 9., hétfő

ColorTrend total curl szempillaspirál TESZT és VÉLEMÉNY

Sziasztok, lányok! :)

Régen is sokat rendeltem sminktermékeket az Avon katalógusból. Szerintem abszolút jók ár/arány értékben, bár nyilván van pár olyan termék, aminek picit borsos az ára a tudásához képest. Legutóbbi rendelésem alkalmával megrendeltem a ColorTrend total curl nevezetű szempillaspirálját. Őt fogom nektek ma bemutatni.



A csomagolása a megszokott ColorTrend külsőt adja vissza. Ez a kék-fekete színvilág már a védjegyévé vált :D Szerintem nincs gond vele, nem tűnik gagyi-hatásúnak :)

Ahogy a képen is látható 7 ml terméket tartalmaz. Mindennapos használt mellett sem fog elfogyni túl hamar :)



A kefe méretét inkább közepesnek mondanám, mint nagynak. Mivel 'totálisan íves és göndör' pillákat ígér, így nem erre számítottam. Látható, hogy egyszerre elég sok festéket vesz fel és nem is jut igazán mindenhová.

Jöjjenek az előtte-utána képek:


Előtte: A pilláim elég satnyák, egyenesek és alig van színük :D A spiráltól vártam a megváltást ( na jóóóó, túlzásokba estem :D:D ), lássuk megkaptam-e :



Utána: .. A válasz : Nem. Sajnos az eredmény nem kápráztatott el. A festék hajlamos összeragasztani a pillákat, ami hatalmas fekete pont. Nem látom, hogy pici ívességet is adott volna a pilláimnak, inkább csak beszínezte.



Vélemény:

Ez a spirál számomra nem igazán vált be. Nem kaptam meg az ígért hatást, így olyan egyenes pillákkal rendelkező hölgyeknek, mint én, nem ajánlom. Persze az is lehet, hogy csak nálam nem vált be, lehet másoknak jó célt szolgál :). Az ára 500-800 Ft körül mozog, tehát nem drága termékről beszélünk. Inkább azoknak ajánlanám, akik a természetes szempillákat részesítik előnyben.


Ti mit gondoltok erről a spirálról? Ti próbáltátok már?

8 megjegyzés:

  1. Én is elég sokat rendelek az Avonból,de a CT-es dolgokat valahogy sosem szerettem tőlük,mert szerintem nincsenek még annyira jók sem mint a többi termékük.
    Nekem most egy Super shock spirálom jött,majd tesztelem és lesz post.Kíváncsi vagyok rá,hogy teljesít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább az Avonos spirálokat rendeltem, ez körülbelül a második CT spirálom:) Az Avonosak között találni lehet hihetetlenül jókat :))

      Törlés
  2. Avon tanácsadó vagyok elég régen.!,hegyeket,, adok el ct spiràlból,de a DUSITOSBOL,t.I. Ez a legjobb,nemcsak dust,ivell is.A màsodik legkedveltebb a Super shock.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg az emberek az olcsó árfekvésük miatt választják és próbálják ki a CT spirálokat :) Nem tagadom, engem is az ára fogott meg, és azért döntöttem mellette. Nem mondom, hogy borzasztó, el fogom használni, de biztosan nem fogom újravásárolni :)

      Törlés
  3. Díjat kaptál tőlem ! :)

    http://mertnoneklennijo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés