2012. augusztus 23., csütörtök

Rossmann haul

Sziasztok!

Voltam ma kicsit vásárolgatni a Rossmannba, az Essence leárazásokon felbuzdulva. Hatalmas csalódás ért. Az itteni üzletben alig van pár termék leakciózva. Főleg az alapozók, korrektorok és púderek keltették fel az érdeklődésemet ( 300 Forintért a hülyének is megéri.. nem de? ), viszont itt valamilyen okból kifolyólag eredeti áron árulják őket.. Nem értem, hogy miért. Szortimentcsere lesz, kötelességük kiírni az akciós árat, nem? Holnap megyek vissza, mert kapnak árut. Szerintetek ha nem változik a helyzet, megemlítsem? Azért nem mindegy. Egy árán majd' 4 terméket veszek..

A csalódást átlépve szétnéztem kicsit jobban. Vásároltam pár dolgot, meg is mutatom őket! :)


Mindegyik termékről fogok tesztet írni. Melyiket szeretnétek először látni? :)
Ti szólnátok a Rossmannban a fent említett dolog miatt?

18 megjegyzés:

  1. Nálunk csak egy állványos essence pult van, itt is csak néhány dolog akciós, és persze már nem teljes a készlet.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ezt nem értem, hogy miért.. Nem egységesen kellene mindenhol?:/ Sajna már itt sem volt teljes a készlet, az akciós termékekből nem is szereztem be semmit..

      Törlés
  2. Ennél már csak az rosszabb, amikor minden blog a leárazásról szól, én meg fényévekre vagyok a drogériáktól... :(
    Egyébként szerintem mindenképp kérdezz rá a dologra, egy kérdést megér... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mi városunkban sincs sajnos Rossmann, félórányi vonatozásra van a legközelebbi. Eléggé idegesít a dolog, hiszen egységesnek kellene lennie mindenhol:/ Rá fogok kérdezni, itt miért nem.

      Törlés
  3. Nekem is ez a spirál a kedvencem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kipróbáltam, és áá :D nagyszerű :)))

      Törlés
  4. Ugyanilyen szempillaspirálom van, nagyon szeretem : ), csak elég hamar beszáradt..:S .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is kedvencemmé fog válni, úgy érzem :)) Most megijesztettél, remélem az enyém nem fog beszáradni!

      Törlés
  5. A Lovely-s arc,-és testpúdert én kontúrozáshoz használom lassan 1 hónapja.
    Leárazva vettem de most már tudom, hogy simán megéri az eredeti árán is.
    Nagyon jó,szeretem!

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is eredeti áron vettem. Szerintem ha elfogy, biztosan újravásárolom, annyira jóó! :))

      Törlés
  6. az ecset és a szemöldökceruza is 300 volt??!
    Mert nállunk semmiféle ecset nem volt :( .. a ceruzát meg 500 ft-ért kellett megvennem :|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, mindent eredeti áron vettem! Semmit nem vettem az akciós termékekből :( Ma benézek, meglátom mi lesz még.

      Törlés
  7. majd írj,hogy mit mondtak,mert nálunk se nagyon akcióznak :(

    littlemucli.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp megkérdezem őket, hogy is van ez a leárazós történet! :)

      Törlés
  8. Én aznap mentem be mikor elkezdődtek a leárazások,és már minden levolt fosztva! Talán 1-2 szemhéjfesték volt még ott. Amúgy nyugi,itt sem árazták le mindent,amit a neten láttam,csodálkoztam is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt még volt pár szemhéjfesték, de a fele törött volt.. Nem is néztem tovább őket. Ma még szétnézek a lakkok között, hátha találok valamilyen szépet.
      Engem eléggé idegesít ez a leárazós dolog..

      Törlés
  9. én még nem voltam az akció óta drogériában, de most már kivi vagyok, mik vannak leakciózva...1-2 dolgot szeretnék, de annyira nincs kedvem kimozdulni ebben a melegben:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát szerintem már nem is nagyon fogsz találni dolgokat.. Itt sem nagyon volt már semmi :s Egyedül a mono szemhéjpúderekből volt még pár darab.

      Törlés