2012. augusztus 24., péntek

Essence púder ecset - vélemény

Sziasztok!

A tegnapi Rossmann vásárlásom során tettem szert erre az ecsetre. Olvastam előtte véleményeket róla, kapott hideget-meleget szegény, én mégis arra jutottam, hogy megveszem.


A kommentelők egyik része azt mondta, hogy túl "laza", kevésbé tömött, így nehéz vele bánni; mások viszont nagyon is jónak titulálták. Jelentem, én is az utóbbiak táborát erősítem!! :)


Szerintem ezt a lila-fekete kombót nagyon eltalálták! Nagyon jól néz ki vele :).


Az ecset mérete szerintem tökéletes. Annyira jó puha, hogy legszívesebben csak simogatnám vele az arcom :D. 


Itt látható, hogy mennyire tömött. Kőpúder felviteléhez szerintem igazán megállja a helyét.


És így néz ki oldalról :)

Az ára 849 Ft. Igazán megéri az árát!! :)


Nektek meg van ez az ecset? Ti szeretitek? Mi a véleményetek róla ?:)

6 megjegyzés:

  1. Én highlighter felvitelre használom :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a régi változata van meg, azt nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, azt én is be akartam szerezni! Annyit vacilláltam rajta, hogy addigra kivonták a forgalomból :(

      Törlés
  3. Nekem a régebbi pirosító ecset van meg, nem szeretem :( nem is használom . Ennek nagyon tetszik a színe !:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért nem szereted ?:O nekem is tetszik a színe :D

      Törlés