2012. szeptember 20., csütörtök

Relax Time - Polyvore

Sziasztok!

Elég vacak idő van felénk. Az eső tegnap este óta zuhog, mintha dézsából öntenék, a szél erősen fúj és nagyon-nagyon hideg van!

Nagyon fárasztó napom volt, ez az időjárás is elég lelombozó, ezért úgy döntöttem relaxálásképpen befekszek a jó meleg ágyikómba egy nagy bögre forró teával , Véger Fibi könyvével a kezembe és hallgatom az eső csapkodását a párkányon. Ajjaj, ebből a mondatomból látszik csak igazán, hogy itt az ősz [és lassan ( na jó, nagyon lassan ) a tél is! ] Mivel összegyűjtöttem egy kis pénzt, arra jutottam, el kezdek gondolkozni, milyen csizmát, kabátot, sapkát, sálat és nadrágot fogok beszerezni a rossz időre. Hétvégén shoppingolni fogok kicsit. Tervbe vettem egy csinos famernadrág és a téli lábbelim megvételét! Remélem sikerül majd kedvemre- (és méretemre) valót találni mindkettőből! :)
A Polyvore segítségével összeszedtem azokat a dolgokat, amik igazán tetszenek nekem!
Nézzétek:

Sapkák, sálak:




Kabátok, mellények:




Nadrágok:




Csizmák:






Amint láthatjátok odáig vagyok a bundás, szőrmés dolgokért! Nem tudom miért, de egy ideje nagyon magával ragadott, abszolút nőiesnek tartom, így biztosan feléjük fogok orientálódni vásárlás során! :D


Ti felfrissítettétek már az őszi-téli ruhatáratokat? Miket fogtok beszerezni a rossz idő beköszöntével?




2 megjegyzés:

  1. Én csak előszedtem az őszi téli ruháimat és elpakoltam a nyáriakat ( :()
    És az összes hosszúnadrágomnak felvarrtam a szárát, mivel hosszúak voltak! :)
    Viszont tervben van pink, piros, zöld és lila hosszúnadrág beszerzése, magassarkú csizma és egy-két hosszított felső beszerzése! :)
    Ezek közül a szettek közül a kabi és a farmergatyók közűl tudnék ám válogatni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nehezemre esett elpakolni a nyári ruháimat :/
      Már alig várom, hogy kicsit felfrissítsem a ruhatáram, minden ruhámból kifogytam és nagy rám az összes gatyóm:S De holnap keresek pár dolgot :D

      Törlés