2012. augusztus 27., hétfő

Leíyu turbo colour körömlakk - Teszt

Sziasztok!

Ez a körömlakk "márka" eddig számomra ismeretlen volt. Egy kínai üzletben találtam rá. Rengeteg árnyalatban kapható ez a 300 Ft-os lakk, én egy rózsaszínes-lilás árnyalatot választottam.

A leírás alapján 45 másodperc elegendő neki a száradáshoz. Ez így van! Egy réteg ugyan nem elég, viszont a 2-3 réteg körülbelül 2 perc alatt meg is száradt!





Tartósságáról: 4. napja van a körmeimen, és semmi kopás!! :)

Szerintem gyönyörű színe van! :) Fényben kicsit neonos, de egyébként metálos fényű. Csak ajánlani tudom! :)

Ti próbáltátok már? Ismeritek ezt a márkát?

8 megjegyzés:

  1. Szép színe van, nem ismerem a márkát, de felkeltette a kíváncsiságomat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, meglepődtem rajta hogy ez lesz az eredmény :D

      Törlés
  2. Jajjj de szép a színe ^^ Olyan Barbie-s :)

    VálaszTörlés
  3. Azta ! Tök jó, hogy ilyen tartós! :O Ha látok, én is veszek egy ilyen márkájú lakkot! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem te sem csalódnál benne! Én még csak egy helyen láttam ezt a lakkot, de szerintem más árnyalatban is be fogom szerezni! :D

      Törlés
  4. Nem gondoltam volna, mikor írtad, hogy kínais, hogy ennyire gyönyörű színe lesz *.*

    VálaszTörlés