2012. július 30., hétfő

Essence Miami Roller Girl -02 Miami P'ink körömlakk

Sziasztok!

Mostanában nem jelentkeztem bejegyzésekkel, ennek pedig az az oka, hogy írói válságban szenvedtem. Egyszerűen nem jött az ihlet, és sokszor kedvem sem volt a blogoláshoz. Remélem ez csak pillanatnyi elmezavar, és visszatér a kedvem :D:D

Mára egy Essence lakk teszttel érkeztem. A Miami Roller Girl kollekció Magyarországon még nem kapható, de nekem egy nyereményjáték alkalmával sikerült szert tenni rá ( nem csak a lakkra, a többi termékből is érkezik hamarosan a teszt! :) ). Köszönöm még egyszer a Fairy Floss Beauty blog bloggerinájának, Erikának! :)

Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom ez az egyik legjobb lakk, ami valaha a kezembe került!! :))
Az ecset egyszerűen tökéletes! Lapos alakjának köszönhetően pont illeszkedik a köröm formájához, így egyszerűen felvihetjük a színt. Nagyon hamar megszárad, csodálkoztam is rajta! :))
Az árnyalata pink ugyan, én mégis inkább korallosnak mondanám, de ez fényben változik és picit rózsaszínesebbre veszi a figurát. Lássuk a képeket!:








Hogy tetszik? Ti befogjátok szerezni?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése