2012. június 18., hétfő

TAG - Ismerj meg jobban!

Sziasztok!

Nagyon szeretem olvasgatni másoknál a személyesebb hangvételű bejegyzéseket, ezért arra gondoltam, kitöltöm én is ezt a TAG-et :).

1. Kiről lettél elnevezve?

  • Az orvosok először azt hitték, hogy kisfiú leszek, a szüleim pedig Gábor nevet szerették volna nekem adni. Sajnos - nem sajnos, kiderült, hogy lány leszek, ezért Gáborból lettem Gabriella :)
2. Mikor sírtál utoljára?

  • Pár napja eltörött az a bizonyos mécses.. :).
3. Vannak gyerekeid?

  • Nincsenek. Idővel szeretnék majd.
4. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?

  • Attól függ, milyen másik ember bőrébe bújnék. Ha teljesen más tulajdonságokkal rendelkeznénk, valószínű, nem értenénk meg egymást. 
5. Gyakran vagy szarkasztikus?

  • Inkább ironikusnak mondanám magam :)
6. Bunjee-jumpingolnál?

  • Régen nagyon szerettem volna, biztosan túltengett bennem az adrenalin (na de évekig?) :D Mára már biztosan nem próbálnám ki, félnék, hogy a nyakamra tekeredik a kötél és meghalnék :D 
7. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?

  • Chocapic és Cereals Lion! :$ Imádom mindkettőt! :D
8. Mi az első dolog, amit megnézel/ami feltűnik másokon?

  • Számomra nagyon fontos az összkép! Nem tűnik fel, hogy valakinek szép a sminkje, ha például ápolatlan a haja és slampos az öltözéke. El vonja róla a figyelmet :)
9. Milyen színű a szemed?

  • Színváltós! :D A kék különböző árnyalataiban játszik, fénytől függően :) A szemem az egyik kedvenc testrészem! :) ( Bár irigylem a nagyon sötét, szinte fekete szemű lányokat, ahjj :( )
10. Ijesztő filmek vagy happy end?

  • Nappal, világosban jöhetnek a félelmetesebbek, estére viszont meghagyom a vígjátékokat! :D
11. Kedvenc illatok?

  • Mivel nem írja, hogy parfümre gondol, ezért elvonatkoztatok kicsit! Imádom a sült hús és a különböző sütemények illatát! Nagyon szeretem az édes dolgokat is, bár csak akkor, ha nem émelyítően cukrosak! :) ( Igen, mondom ezt a Pink Sugar után, bár az még pont belefér, kellemes :D )
12. Nyár vagy tél?

  • Régen egyértelműen rávágtam, hogy TÉL!! Még most is imádom a hó illatát, a Karácsonyt, a szánkózást.. de elegem van a hidegből, utálom! :) Ma már inkább a tavaszt szeretem, mint látványban, mint "hőmérsékletben" :D De ha a kettő közül kell választani a nyarat mondom! :)
13. Számítógép vagy televízió?

  • Számítógép! Sokkal több dologra tudom használni, tehát egyértelmű a választásom.
14. Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál? 

  • Sajnos még nem jártam külföldön, de egyszer úgy is eljutok Japánba!! :))
15. Van-e valamilyen különleges képességed?

  • Nem tudok róla, bár volt, hogy megálmodtam dolgokat és érdekes dejavu érzésem volt :)
16. Hol születtél?

  • Kisvárdában.
17. Milyen hobbijaid vannak?

  • Talán nem meglepő, ha azt mondom, hogy a legnagyobb szenvedélyem a sminkelés! :) Hobbijaim között szerepel a zenehallgatás és egyben az éneklés is. ( Sajnos a kosárlabdát már nem tudom ide sorolni :( )
18. Van háziállatod?

  • Igen, van egy spánielem, Lizi! :) Régóta nagy állatbarát vagyok, az évek során volt már papagájom, teknősöm, macskám, hörcsögöm, tengerimalacom, halacskáim, és tartottam gyíkokat is ( Tudooom, nem szabad régen volt! :D De jó sorsuk volt ;) :D )
19. Kedvenc filmek?

  • Az az igazság, hogy nincs kedvenc filmem, bár az Alkonyat minden egyes részét imádom! :)
20. Van testvéred?

  • Igen, van egy nővérem, akit Reninek hívnak.
21. Mi leszel, ha nagy leszel?

  • Minden bizonnyal a szépségiparban leszek jelen! Legalábbis remélem! :)
Ha szeretnétek, ti is töltsétek ki ezt a TAG-et! :) Köszönöm, hogy elolvastátok! :)

4 megjegyzés: