2012. június 4., hétfő

Közvélemény kutatás !

Hello, Beautifuls! :)

Ma ( és az elkövetkezendő napokban ) közvélemény kutatást szeretnék tartani. Nagyon érdekelne ugyanis, hogy miről szeretnétek még többet olvasni, esetleg mi lenne az a téma, amiről eddig még nem írtam, de szívesen fogadnátok.
Külön pontokba szedem, és leírom, mire is gondoltam az adott szavazási lehetőségek alatt.

Haj(tippek): Itt különböző hajköltemények bemutatására gondolok. Akár saját, akár internetről lementett képekkel illusztrálva készíteném el a bejegyzéseket.

Haul: Az elmúlt időben sokat eszeltem rajta, hogy Ti hogyan is gondolkodhattok a "zsákmányos" bejegyzésekről. Attól féltem ( és félek is ), hogy "nagyzolásnak",felvágásnak, mutogatásnak ( nézd, nekem mim van!) vehetitek az ilyen posztokat ( persze nem erről van szó! ), aminek nem örülnék.  A haul bejegyzésekben bemutatnám a beszerzett dolgaimat, akár turis szerzeményeimet, akár kozmetikumokat, stb.

Köröm: Szerintem ezen nem igazán van mit magyarázni. Körömlakkokat, különböző lakkozási módokat mutatnék be.

Step-by-Step: Bár a statisztika azt mutatta, hogy szeretitek az ilyesfajta bejegyzéseket, én felteszem ismét a kérdést. A lépésről-lépésre bejegyzésekben sminkek, frizurák, körmök elkészítésének lépéseit mutatnám be.

Outfit: Eddig nem láttatok tőlem outfit bejegyzéseket, de ha vevők vagytok rá, én nem vagyok semmi jónak elrontója :)!

D.I.Y: Saját készítésű dolgaimat ( például ruhákat ) mutatnék meg nektek.

Egyéb: Itt olyan dolgokra gondolok, amik nincsenek felsorolva, de szívesen olvasnátok róla! :) Ennél a bejegyzésnél jelezd kérlek kommentárba! :)

Ennyi lenne igazából a "pontok" megmagyarázása. A sminket azért nem soroltam be, mert a blog indításakor ez volt az alapkoncepció, a sminkelés gyakorlása érdekében hoztam létre.

Kérlek titeket, hogy szavazzatok, nagyon sokat jelentene, ha a kedvetek szerint írhatnám a bejegyzéseimet! :) ( Nem pedig feleslegesen csacsognék)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése