2012. május 2., szerda

Lady Ann szemöldökceruza vélemény és egyben szemöldökrutin step-by-step

Sziasztok!

Mivel az előző sminkemnél megemlítettétek, hogy szép formája van a szemöldökömnek, úgy döntöttem, hogy megmutatom nektek, hogyan is szoktam elkészíteni.

Nemrég egy haul-os bejegyzésemben láthattátok, hogy beszereztem életem első szemöldökceruzáját, ezért először arról szeretnék írni.


Mivel ez az első ilyen ceruzám, nincs összehasonlítási alapom, ezért az első benyomásaimat tudom megosztani veletek.

440 Ft-ért tudjuk megvenni, tehát nem drága, sőt, nagyon pénztárcabarát termék, s ezért a kis összegért cserébe kapunk egy nagyon szuper szemöldökceruzát. Kellően kemény, könnyű vele dolgozni, könnyen húzhatunk vele vonalat, tehát mindenképp megéri az árát. Megkönnyíti a munkát a kupakján található kis kefe, nem kell másik eszközért nyúlni, kéznél van. Ez is egy plusz pont.
A továbbiakban a szavak helyett inkább a képek mutatják majd meg igazán, hogy miről is beszélek! :)

Szemöldökrutinom lépésről-lépésre:

1. lépésként átfésültem a szemöldökömet.



2. lépés: Szemöldökceruza segítségével megrajzoltam a szemöldököm felső ívét..



3. lépés: Az alsó vonalat is megrajzolom és kiszínezem a 2 ív közötti részt.



4. lépés: Barna szemhéjpúder segítségével kitöltöm a 'réseket'. Ehhez egy Artdeco szemhéjpúdert és egy lapos ecsetet használok.




5. lépés: Alapozó vagy korrektor és egy lapos ecset segítségével körberajzolom.




6. lépés : Eldolgozom a széleket:





7. lépés: Lepúdereztem ahová az alapozót raktam, majd a szemöldökcsontomat fehér ceruzával emeltem ki:



8. lépésként pedig eldolgoztam a fehér szemceruzát és highlighter-rel emeltem ki a szemöldökcsontomat.


Ennyi lenne a szemöldökrutinom, amit minden nap elkészítek, hiszen egészen átformálja az arcot! :)
Remélem tudtam segíteni nektek! :)









5 megjegyzés:

  1. Tökéletes <3 imádom a szemöldöködet :)

    VálaszTörlés
  2. Én sose szoktam festegetni a szemöldököm... nem gondoltál még arra, hogy kivedd a szóellenőrzőt? :D

    VálaszTörlés
  3. De jó! :-D örülök, h megcsináltad ezt a szemöldökös bejegyzést! nagyon tetszett!
    :-)))))

    VálaszTörlés