2012. március 21., szerda

I ♥ Blazers

Sziasztok!
Már nagyon régóta tetszenek a blézerek, női zakók, de a mi kis városunkban sehol nem láttam olyat, amilyet eltudtam volna képzelni magamon. Ma bementem az egyik turiba, és lám, találtam egy nagyon szuper darabot! A fazon, a szín, a méret, minden tökéletes volt! Nagyon megörültem neki! Az örömöm csak tovább fokozódott, amikor megláttam az árát; 360 Ft-ba került :D. Az (új) kedvenc ruhadarabom lett. :)
Ma nem csináltam róla képet, viszont a napokban várható lesz vele egy outfit post!
Így estére nézegettem inspiráló képeket, hogyan is lehet divatosan hordani. Meg is mutatom nektek, miket találtam! :









Ti szeretitek a blézereket? Nektek van? Ti hogy szoktátok hordani?

2 megjegyzés:

  1. én is ilyeneket nézegetek most minden hol. Királykéket szeretnék nagyon. De a legtöbb üzletben az ára egy jó minőségű téli kabáttal vetekszik. xD

    VálaszTörlés
  2. Igen, nekem is ugyanez a gondom :D Sajnálok annyit kiadni érte :S:D

    VálaszTörlés