2012. március 15., csütörtök

Arcápolási rutin

Sziasztok!
Ma az arcápolási rutinomat szeretném megosztani veletek.
Bloggerina lévén a sminkelés alapjának az arcápolást tekintem. Különböző módszerek segítségével a mindennapi ápolásra  nagy hangsúlyt fektetek. Ezeket a módszereket mondom el ma nektek.

Minden hétvégén elvégzem a következő procedúrát!
Először is kezdem a legfontosabbal ( az arc megtisztítása után ), az arcradírozással. Egy házilag elkészíthető arcradírt szoktam összedobni és használni heti 1-2 alkalommal. Csupán kristálycukorra és egy pici citromlére van szükség.  Ez ahhoz szükséges, hogy az elhalt hámsejteket eltávolítsuk. Ezáltal puhábbá és tisztábbá válik a bőr.

A következő lépés az arc kigőzölése. Ehhez kamillateát/kamilla-virágzatot szoktam használni. Miután felforrt és kellően kiázott, fölé hajolok és egy törölközőt a fejemre terítek. Ezt körülbelül 10-15 percig csinálom. Miután végeztem, hideg vízzel megmosom az arcom. Felfrissíti a bőrt, segít a méreganyagokat eltávolítani és még puhább arcbőrt eredményez.

Ha ezzel is elkészültem pórustisztító maszkot helyezek fel ( Avon ). A hatóidő leteltével eltávolítom, majd ismét hideg vízzel frissítem fel a bőröm.

Majd következik az utolsó, befejező lépés; a hidratálás. A hidratáló arckrémet masszírozó mozdulatokkal dolgozom bele a bőrömbe.

Mint említettem ezt a procedúrát hétvégente szoktam elvégezni. A tartós eredmény érdekében azonban nem csak a hétvégéket kell rászánni, hanem a napi ápolás is fontos. Reggel és este alaposan megtisztítom a bőröm, majd krémet alkalmazok.



Ennyi lett volna mára. Remélem  hasznos volt, és segítettem valakinek vele, hogy mit érdemes végrehajtani.

Nektek segített? Ti miket szoktatok elvégezni arcápolás terén? 


További szép napot, lányok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése