2012. február 14., kedd

Outfitek

Sziasztok!
Ismételten bocsánatot szeretnék kérni, amiért nem írtam az elmúlt napokban bejegyzést, de sajnos nem voltam gépközelbe, így nem volt lehetőségem rá. Ha minden jól megy, holnaptól minden visszaáll a régi kerékvágásba, és jelentkezem minél több poszttal :).

Összeállítottam néhány olyan outfitet, amikben az összes ruhadarab és kiegészítő abszolút az AKAROM! listát képezi, és elfogadnám őket a ruhatáramba. Amint már említettem, tavasszal ( pontosabban tavasztól ) "ráállok" a nőies, csinos vonalra. Körülbelül ilyen összeállításokra gondoltam a "nőies" szó alatt:






Mostanában szívesen szerkesztgetek outfiteket, remélem nem bánjátok, ha lesznek ilyen típusú bejegyzések is! :)

Nektek tetszik valamelyik összeállítás? Felvennétek valamelyik szettet? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése