2012. január 7., szombat

Újrakezdés

Talán ismerős lehetek azok számára, akik figyelemmel követték a másik blogomat (gabryellamakeup.blogspot.com), amit abbahagytam. Elég rendezetlennek tűnt, amiért nem tudtam annyi bejegyzést közzétenni, amennyit szerettem volna. Mindig közbejött valami, ami akadályozott ebben; ezért inkább abbahagytam a blogolást, amit utólag meg is bántam. Elterveztem, hogy elindítok egy új virtuális naplót ( Ha-ha :P ), amit tudatosan szeretnék vezetni. Új témákkal akarom színesebbé és tartalmasabbá tenni - bőrápolás, outfitek, haj-és körömötletek- de a fő "vonal" mégis a sminkelés marad.
Remélem nem bánjátok, ha tovább erősítem a beauty bloggerinák népes táborát, és legalább annyi követőm lesz, mint a másikon! :)

További szép napot ! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése